„Klik i w drogę!” to hasło nowej wakacyjnej kampanii reklamowej POLREGIO S.A. – największego polskiego przewoźnika pasażerskiego. Spółka za pomocą środków masowego przekazu zachęca do wakacyjnych podróży koleją i zwraca uwagę na atrakcyjne i korzystne cenowo oferty, prezentując przy tym nowoczesne kanały sprzedaży, takie jak aplikacja i system sprzedażyPOLREGIO, czy innowacyjne urządzenia wprowadzone w ubiegłym roku na rynek – VIDEOMATY POLREGIO.

Koniec roku szkolnego i nachodzące wakacje zmieniają dynamikę podróży koleją regionalną. Częściej i chętniej podróżujemy poza miejsce zamieszkania, udając się w zupełnie nowe kierunki. Warto podkreślić, że siatka połączeń POLREGIO jest niezwykle rozbudowana – codziennie ok. 1700 pociągów POLREGIO wyrusza w trasy, by zabrać Podróżnych do 1900 stacji w miastach i miasteczkach w całej Polsce, od morza aż po Tatry. Zainteresowanie koleją w tym okresie to również szansa na przetestowanie zdalnych kanałów sprzedaży, dzięki którym zakup biletu staje się łatwy, szybki i przyjemny. Dokładnie tak, jak brzmi sam claim kampanii, czyli
po prostu „Klik i w drogę!”.

„Stale obserwujemy, jak zmienia się podejście pasażerów do samej podróży pociągiem,
ale także jak zmieniają się ich przyzwyczajenia. Zauważamy, że coraz bardziej cenią oni swój czas i coraz chętniej kupują bilety za pomocą chociażby smartfonów. Hasło „Klik i w drogę!” wpisuje się w naszą wieloletnią strategię promocji aplikacji i systemu sprzedażyPOLREGIO oraz videomatów POLRGIO. Claim wskazuje, jak łatwo można kupić bilet na pociąg i rozpocząć swoją wakacyjną podróż. Raptem kilka sekund dzieli naszego pasażera od możliwości odkrycia piękna regionalnej Polski i właśnie, m.in. to piękno prezentujemy w naszych spotach –
na pierwszym planie zazwyczaj pojawia się  pociąg POLREGIO, a w tle widoki charakterystyczne dla polskiego krajobrazu” – tłumaczy Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, p.o. Dyrektor Biura Marketingu i Promocji POLREGIO.

W spocie uwzględniono również nowość w ofercie POLREGIO, czyli bilet tygodniowy wakacyjny dedykowany podróżnym zamierzającym odbywać w sezonie letnim spontaniczne przejazdy pociągami przewoźnika oraz cieszące się dużą popularnością wśród podróżnych całoroczne oferty takie jak „Ty i raz, dwa, trzy” oraz ważne w weekendy – bilety turystyczne .

Do wakacyjnej oferty przewoźnika wprowadzono sieciowy bilet tygodniowy wakacyjny, który jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom podróżnych, którzy doceniają elastyczne formy odbywania przejazdów. Posiadacze takiego biletu mogą przez 7 dni wielokrotnie podróżować pociągami REGIO na przeważającym obszarze kraju, nie martwiąc się o konieczność zakupu kolejnych biletów.

Koncept kreatywny oraz kreację przygotowała agencja Hackett Hamilton, która również nadzorowała produkcję sesji zdjęciowej i spotów: 60-sekundowego spotu głównego oraz trzech 15-sekundowych spotów sprzedażowych, prezentujących konkretny rodzaj biletu
i możliwość jego zakupu.

„Naszym celem było pokazanie, że POLREGIO to dynamicznie rozwijający się przewoźnik, który ze zrozumieniem reaguje na zmieniające się potrzeby, oczekiwania i styl życia konsumentów dostarczając wygodne i przystępne cenowo sposoby na atrakcyjne wakacyjne przejazdy.  Filmy reklamowe cechuje dynamiczny montaż epizodów z pociągów POLREGIO z różnych części Polski, które budują rytmiczną narrację zachęcającą do odkrywania tego sposobu podróży na nowo, a także i do odkrywania piękna naszego kraju” – mówi Michał Capiński, Senior Creative Copywriter, twórca koncepcji kreatywnej.

Wojciech Nowak, Zarządzający w agencji Hackett Hamilton dodaje:  „W trakcie 7 intensywnych dni zdjęciowych nagraliśmy przeszło sto dziesięć ujęć do filmów, objechaliśmy Polskę w poszukiwaniu urokliwych miejsc, do których dociera POLREGIO, a teraz trzymamy kciuki za największą kampanię największego kolejowego przewoźnika regionalnego w Polsce. Wystarczy klik i wszyscy ruszamy w drogę!”.

Turystyczne ABC

Oto kilka porad, jak pakować walizkę, żeby zmieścić jak najwięcej rzeczy:

  1. Zaplanuj, co chcesz spakować - przed rozpoczęciem pakowania warto zrobić listę rzeczy, które chcemy ze sobą zabrać. Dzięki temu będziemy mieć jasny obraz tego, co musimy spakować, co może nam pomóc w optymalnym wykorzystaniu przestrzeni.
  2. Zwiń ubrania - Zamiast składać ubrania, warto je zwinąć w formie rulonów, ponieważ zajmują wtedy mniej miejsca.
  3. Wykorzystaj każdą wolną przestrzeń - W przypadku małych przedmiotów, takich jak skarpety, bielizna czy kosmetyki, warto wypełnić nimi puste przestrzenie w walizce.
  4. Wybierz właściwe ubrania - Zastanów się, jakie ubrania faktycznie potrzebujesz i wybierz te, które łatwo można zestawić w różne sposoby, tworząc różne stylizacje. Dzięki temu potrzebujesz mniej rzeczy.
  5. Korzystaj z worków próżniowych - Worki próżniowe pozwalają na optymalne wykorzystanie przestrzeni w walizce.
  6. Użyj techniki "roll-up" - Jeśli masz do spakowania ubrania z materiałów, które się nie gniotą, warto skorzystać z techniki "roll-up". Polega ona na zwinięciu ubrań w formie rulonów, które następnie układa się jedne na drugich.
  7. Pakuj buty w dolną część walizki - Buty zajmują sporo miejsca, dlatego warto umieścić je w dolnej części walizki, a wokół nich ułożyć mniejsze przedmioty.
  8. Waga bagażu - Pamiętaj, że każda linia lotnicza ma swoje zasady dotyczące wagi bagażu, warto się z nimi zapoznać, aby uniknąć nieprzyjemnych niespodzianek na lotnisku.
  9. Walizka na kółkach - Jeśli masz dużo rzeczy do spakowania, warto wybrać walizkę na kółkach. Dzięki temu łatwiej ją przemieszczać i transportować.
  10. Użyj kosmetyczki - Warto spakować kosmetyki i drobiazgi do specjalnej kosmetyczki, która pomaga zorganizować te przedmioty i chroni je przed ewentualnym rozlaniem się.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *