„Klik i w drogę!” to hasło nowej wakacyjnej kampanii reklamowej POLREGIO S.A. – największego polskiego przewoźnika pasażerskiego. Spółka za pomocą środków masowego przekazu zachęca do wakacyjnych podróży koleją i zwraca uwagę na atrakcyjne i korzystne cenowo oferty, prezentując przy tym nowoczesne kanały sprzedaży, takie jak aplikacja i system sprzedażyPOLREGIO, czy innowacyjne urządzenia wprowadzone w ubiegłym roku na rynek – VIDEOMATY POLREGIO.

Koniec roku szkolnego i nachodzące wakacje zmieniają dynamikę podróży koleją regionalną. Częściej i chętniej podróżujemy poza miejsce zamieszkania, udając się w zupełnie nowe kierunki. Warto podkreślić, że siatka połączeń POLREGIO jest niezwykle rozbudowana – codziennie ok. 1700 pociągów POLREGIO wyrusza w trasy, by zabrać Podróżnych do 1900 stacji w miastach i miasteczkach w całej Polsce, od morza aż po Tatry. Zainteresowanie koleją w tym okresie to również szansa na przetestowanie zdalnych kanałów sprzedaży, dzięki którym zakup biletu staje się łatwy, szybki i przyjemny. Dokładnie tak, jak brzmi sam claim kampanii, czyli
po prostu „Klik i w drogę!”.

„Stale obserwujemy, jak zmienia się podejście pasażerów do samej podróży pociągiem,
ale także jak zmieniają się ich przyzwyczajenia. Zauważamy, że coraz bardziej cenią oni swój czas i coraz chętniej kupują bilety za pomocą chociażby smartfonów. Hasło „Klik i w drogę!” wpisuje się w naszą wieloletnią strategię promocji aplikacji i systemu sprzedażyPOLREGIO oraz videomatów POLRGIO. Claim wskazuje, jak łatwo można kupić bilet na pociąg i rozpocząć swoją wakacyjną podróż. Raptem kilka sekund dzieli naszego pasażera od możliwości odkrycia piękna regionalnej Polski i właśnie, m.in. to piękno prezentujemy w naszych spotach –
na pierwszym planie zazwyczaj pojawia się  pociąg POLREGIO, a w tle widoki charakterystyczne dla polskiego krajobrazu” – tłumaczy Sylwia Szyszkowska-Wilkowska, p.o. Dyrektor Biura Marketingu i Promocji POLREGIO.

W spocie uwzględniono również nowość w ofercie POLREGIO, czyli bilet tygodniowy wakacyjny dedykowany podróżnym zamierzającym odbywać w sezonie letnim spontaniczne przejazdy pociągami przewoźnika oraz cieszące się dużą popularnością wśród podróżnych całoroczne oferty takie jak „Ty i raz, dwa, trzy” oraz ważne w weekendy – bilety turystyczne .

Do wakacyjnej oferty przewoźnika wprowadzono sieciowy bilet tygodniowy wakacyjny, który jest wyjściem naprzeciw oczekiwaniom podróżnych, którzy doceniają elastyczne formy odbywania przejazdów. Posiadacze takiego biletu mogą przez 7 dni wielokrotnie podróżować pociągami REGIO na przeważającym obszarze kraju, nie martwiąc się o konieczność zakupu kolejnych biletów.

Koncept kreatywny oraz kreację przygotowała agencja Hackett Hamilton, która również nadzorowała produkcję sesji zdjęciowej i spotów: 60-sekundowego spotu głównego oraz trzech 15-sekundowych spotów sprzedażowych, prezentujących konkretny rodzaj biletu
i możliwość jego zakupu.

„Naszym celem było pokazanie, że POLREGIO to dynamicznie rozwijający się przewoźnik, który ze zrozumieniem reaguje na zmieniające się potrzeby, oczekiwania i styl życia konsumentów dostarczając wygodne i przystępne cenowo sposoby na atrakcyjne wakacyjne przejazdy.  Filmy reklamowe cechuje dynamiczny montaż epizodów z pociągów POLREGIO z różnych części Polski, które budują rytmiczną narrację zachęcającą do odkrywania tego sposobu podróży na nowo, a także i do odkrywania piękna naszego kraju” – mówi Michał Capiński, Senior Creative Copywriter, twórca koncepcji kreatywnej.

Wojciech Nowak, Zarządzający w agencji Hackett Hamilton dodaje:  „W trakcie 7 intensywnych dni zdjęciowych nagraliśmy przeszło sto dziesięć ujęć do filmów, objechaliśmy Polskę w poszukiwaniu urokliwych miejsc, do których dociera POLREGIO, a teraz trzymamy kciuki za największą kampanię największego kolejowego przewoźnika regionalnego w Polsce. Wystarczy klik i wszyscy ruszamy w drogę!”.

Turystyczne ABC

Podróżowanie z ograniczonymi środkami finansowymi może być trudne, ale z odpowiednim podejściem i planowaniem, można cieszyć się przygodą bez wysokich kosztów. Oto kilka porad, jak podróżować przy ograniczonych środkach finansowych:

  1. Planuj z wyprzedzeniem - Planowanie z wyprzedzeniem może pomóc Ci zaoszczędzić pieniądze, zwłaszcza jeśli chodzi o transport i noclegi. Rezerwując bilety lotnicze lub pociągowe, noclegi w hostelach czy apartamentach z wyprzedzeniem, można znaleźć atrakcyjne oferty i zniżki.
  2. Szukaj promocji - Regularnie sprawdzaj oferty promocyjne na bilety lotnicze, noclegi czy wycieczki. Możesz też korzystać z serwisów oferujących zniżki i kupony rabatowe.
  3. Wyszukaj tańsze miejsca noclegowe - Zamiast rezerwować hotele, rozważ noclegi w hostelu, pensjonacie czy apartamencie. To znacznie tańsza opcja niż pobyt w hotelu, a dzięki temu będziesz miał więcej pieniędzy na zwiedzanie i inne atrakcje.
  4. Planuj posiłki - Planowanie posiłków może pomóc Ci zaoszczędzić pieniądze na jedzeniu. Możesz kupować żywność w sklepach spożywczych, gotować własne posiłki w hostelu lub korzystać z restauracji, które oferują posiłki w niższych cenach.
  5. Szukaj darmowych atrakcji - W wielu miastach są darmowe atrakcje, takie jak muzea, parki czy miejsca widokowe. Sprawdź, co oferuje miasto, w którym się znajdujesz, i skorzystaj z tych darmowych opcji.
  6. Używaj transportu publicznego - Korzystanie z transportu publicznego jest znacznie tańsze niż wynajmowanie samochodu lub korzystanie z taksówek. Możesz też rozważyć wypożyczenie roweru lub korzystanie z aplikacji typu car-sharing.
  7. Podróżuj poza sezonem - Podróżowanie poza sezonem może pomóc Ci zaoszczędzić pieniądze na noclegach, biletach lotniczych czy wycieczkach. W sezonie turystycznym ceny są zwykle wyższe, dlatego warto rozważyć podróżowanie poza szczytem sezonu.
  8. Unikaj dodatkowych opłat - Przed podróżą dokładnie sprawdź, jakie opłaty dodatkowe są naliczane, np. za dodatkowy bagaż lub wybór miejsca w samolocie. Unikanie tych opłat może pomóc Ci zaoszczędzić pieniądze.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *